Coş

Nu există produse adăugate.

Politica de retur 

 

Produsele achiziționate de pe platforma de comerț online www.bikebro.ro pot fi returnate conform Ordonanţei de urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protecția consumatorului, la încheierea și executarea contractelor la distanță : "Consumatorul are dreptul să notifice, în scris, comerciantului, că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile începand de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator), ne rezervăm dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

 

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de către Cumpărător. În situația neplăcută în care produsele ajung lovite/zgâriate/deteriorate din cauza transportului, Vânzătorul - www.bikebro.ro - NU despăgubește și nu schimbă produse în împrejurarea în care deficiențele nu au fost semnalate și notate în procesul verbal de constatare al curierului.

Urmează pașii de mai jos pentru a solicita un retur:

  • Descarcă și completează toate datele din Formularul de comandă. Ne poti notifica în scris la adresa comenzi@bikebro.ro, referitor la produsul pe care urmează să il returnezi.;

  • Expediază comanda de retur împreună cu Formularul de Retur, listat și inclus în colet, la adresa: str. Avram Iancu, nr. 34, Zărnești, jud. Brașov;

  • În termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea returului, vei fi notificat prin email cu privire la statusul restituirii contravalorii produsului/ produselor returnat(e), în contul specificat în Formularul de Retur.

 

Coletele retur expediate fără Formular de Retur inclus pot atrage după sine întârzieri la procesarea rambursărilor. 

Retururile sosite la sediul Vânzătorului trebuie să îndeplinească următoarele caracteristrici pentru a vă putea rambursa valoarea întreagă a produsului: 

  • Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și să conțină eticheta originală;

  • Cutia/ ambalajul inițial (cel original) al produsului va fi protejat prin împachetarea într-un ambalaj distinct. Exemplu: folie cu bule.

  • Pe produsul sau cutia/ ambalajul acestuia nu vor fi lipite formulare de retur, AWB-uri, alte documente/ obiecte care ar putea să deterioreze starea produsului returnat;

  • Este necesar ca produsul original să fie trimis către noi printr-un curier organizat de dumneavoastră (în afară de Poșta Română - cu exceptia serviciului de curierat rapid Prioripost).

   

Atenție! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plată de transport a fost efectuată de expeditor (Cumpărător). 

Notă: Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi în ultimele 12 luni ale anului în curs.

Telefon WhatsApp
Contact rapid