Coş

Nu există produse adăugate.

Termeni și condiții

 

Pentru utilizarea acestui site este necesar să citiți și să acceptați termenii și condițiile de mai jos. Vizitarea în continuare a acestui site presupune ca sunteți de acord cu termenii și condițiile de mai jos.

 

1. Definiții

Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de produse de către S.C. Quix Box Trade S.R.L, prin intermediul magazinului virtual www.bikebro.ro către Cumpărător și pot fi modificate oricând de către S.C Quix Box Trade S.R.L, fără notificări prealabile către utilizatori în acest sens și fără a fi responsabilă pentru eventualele erori materiale apărute din orice cauză, inclusiv din cauza unor actualizări, configurări, etc.

www.bikebro.ro este denumirea comercială a societății S.C. Quix Box Trade S.R.L, având sediul social în jud. Brașov, oraș Zărnești, cu număr de înregistrare la Registrul Comerțului: J8/2628/04.12.2020 și cod unic de înregistrare fiscală 43412803.

Vânzătorul: www.bikebro.ro.

Cumpărătorul: orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoana juridică pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, este de accord cu clauzele din secțiunea Termeni și Condiții.

Comanda – un document electronic între Vânzător și Cumpărător, prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul site-ului, intenția sa de a achizițioana bunuri de pe site.

 

2. Contractul de vânzare-cumpărare

Comenzile pe www.bikebro.ro se pot face direct sau prin înregistrarea în prealabil a unui cont de utilizator. Pentru oricare dintre cele două metode prezentate este necesară introducerea tuturor datelor solicitate în formular. Toate datele introduse de Cumpărător sunt confidențiale și păstrate securizat. Pentru fiecare comandă plasată, Cumpărătorul este notificat electronic, printr-un email, acesta lucru având doar rol informativ, nereprezentând acceptarea comenzii de către Vânzător. Din motive justificate, www.bikebro.ro își rezervă dreptul de a modifica cantitatea produselor din comandă. Cumpărătorul va fi anunîat pe adresa de email sau telefonic pentru orice modificare prezentată anterior și i se va returna suma deja achitată, dacă este cazul. Clientul va putea fi contactat și telefonic cu privire la disponibilitatea în stoc a produselor comandate, costurile de livrare, modalitățile de plată și valoarea totală a comenzii. Cumpărătorul este responsabil în întregime de verificarea corectitudinii datelor și trebuie să anunțe în timp util orice eroare și să transmită datele corecte înainte de momentul în care Vânzătorul pregătește comanda pentru livrare. Orice livrare greșită în urma unei erori din partea Cumpărătorului, se va returna către Vânzător. Costul coletului tur/retur va fi suportat integral de către Cumpărător, iar pentru a reîncerca o livrare eșuată, se face responsabil de plata costurilor suplimentare percepute de către curier.         

 

3. Produsele noastre

Toate produsele afișate de magazinul www.bikebro.ro, au preț în lei, includ T.V.A. și sunt valabile în limita stocului disponibil. Prețul de care beneficiază Cumpărătorul este cel din data în care comanda a fost înregistrată. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile în condiții stabilite strict de el. Detaliile despre disponibilitaea produselor și comunicarea erorilor cu privire la descrierea, stocul disponibil și/sau prețul produselor care pot apărea pe www.bikebro.ro, vor fi comunicate prin email sau telefonic exact cum este specificat la punctul 2. Soluționarea acestor erori se face de comun acord între Vânzător și Cumpărător. Vânzătorul este responsabil de actualizarea regulată a informațiilor disponibile pe www.bikebro.ro. Pozele produselor afișate pe site au caracter informativ. În funcție de descrierea lor, produsele pot fi diferite față de poza lor.

 

4. Comenzi și Livrare

Livrarea este gratuită la comenzile peste 300 lei.

La comenzile sub 300 lei, clientul trebuie să plătească o taxă de livrare fixă, în valoare de 25 lei.

Pentru ambele variante menționate mai sus, trebuie îndeplinită condiția ca, localitatea în raza căreia trebuie să se facă livrarea, să fie acoperită de serviciile de curierat. Cumpărătorul va fi informat cu privire la costurile suplimentare pe care trebuie să le suporte integral. În funcție de răspunsul clientului, se pot lua următoarele acțiuni: livrarea să fie efectuată indiferent de costurile suplimentare sau livrarea se poate face la cel mai apropiat sediu al curierului menționat de Cumpărător, pentru a nu se percepe costuri suplimentare. Costurile transportului vor fi trecute pe factura de vânzare către client.

Pentru produsele „în stoc’” livrarea se face între 2 și 5 zile lucrătoare.

Pentru produsele „la comandă” clientul va fi anunțat ulterior pe adresa de email sau telefonic în legatură cu timpul de așteptare pentru livrarea comenzii. Cumpărătorul trebuie să specifice dacă este de acord cu timpul de așteptare, în vederea înaintării comenzii de către Vânzător, sau dacă aceasta se anulează.

Toate produsele comandate de pe www.bikebro.ro vor fi livrate prin curier în regim „door-to-door” la adresa specificată de Cumpărător. Pentru orice modificare cu privire la adresa menționată, după ridicarea coletului de către curier, se vor percepe taxe suplimentare. Pentru fiecare livrare se vor efectua două încercări, de regulă, a doua încercare de livrare va fi ziua lucrătoare consecutivă primei încercări neefectuate. În cazul în care nici a doua livrare nu se efectuează, coletul va fi returnat către Vânzător.

Costul coletului tur-retur va fi suportat integral de către Cumpărător, iar pentru a reîncerca o livrare eșuată, se face responsabil de plata costurilor suplimentare percepute de către curier. Toate livrările sunt realizate de luni până vineri între orele 8:30 și 17:30, iar la cererea clientului, se pot realiza și sâmbăta, cu perceperea unei taxe suplimentare suportate de către Cumpărător.

După ce comanda de livrare este efectuată, se va emite AWB ce va fi ulterior trimis către Cumpărător pentru a putea urmări comanda pe platforma companiei de curierat. Există posibilitatea ca unul sau mai multe produse sa nu fie în stoc; în acest caz,produsele vor rămâne în așteptare între 1 și 3 zile lucrătoare până când for fi disponibile, iar în caz contrar, Vânzătorul este responsabil să îl informeze pe Cumpărător, în scopul de a lua o hotărâre împreună cu acesta, pentru înlocuirea cu un alt produs similar, renunțarea la produsul respectiv sau anularea în totalitate a comenzii. 

Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru eventuale întârzieri ale curierilor, indiferent de motivul acestora, și nici nu se consideră răspunzător pentru posibilele daune suferite de client din cauza depășirii sau modificării termenului de livrare a comenzilor cauzate de serviciile terților.

Vânzătorul este responsabi de ambalarea corespunzătoare a produselor pentru ca acestea să ajungă în mod impecabil la Cumpărător, dar în pofida acestui fapt, pot apărea situații în care produsele să fie afectate în timpul transportului și al manipulării. În situația neplăcută în care produsele ajung lovite/zgâriate/deteriorate din cauza transportului, Vanzătoru - www.bikebro.ro NU despăgubește și nu schimbă produse în împrejurarea în care deficiențele nu au fost semnalate și notate în procesul verbal de constatare al curierului. Fiecare comandă primește un număr unic de identificare. În cazul în care Cumpărătorul lansează mai mult de o comandă, iar comenzile nu vor depăși stadiul de așteptare (între 1 și 3 zile lucrătoare), acestea se vor putea comasa într-un singur transport. 

Modificarea sau anularea gratuită a unei comenzi se va putea lua în considerare doar până în momentul în care aceasta nu a intrat în procesul de livrare. Din momentul în care comanda a părăsit sediul Vânzătorului - www.bikebro.ro - aceasta nu se va mai putea anula. Pentru orice modificare asupra comenzii, după ridicarea coletului de către curier se vor percepe taxe suplimentare.

 

5. Politica de retur

Produsele achiziționate de pe platforma de comerț online www.bikebro.ro pot fi returnate conform Ordonanţei de urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protecția consumatorului, la încheierea și executarea contractelor la distanță : "Consumatorul are dreptul să notifice, în scris, comerciantului, că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile începand de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator), ne rezervăm dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de către Cumpărător. În situația neplăcută în care produsele ajung lovite/zgâriate/deteriorate din cauza transportului, Vânzătorul - www.bikebro.ro - NU despăgubește și nu schimbă produse în împrejurarea în care deficiențele nu au fost semnalate și notate în procesul verbal de constatare al curierului.

Urmează pașii de mai jos pentru a solicita un retur:

  • Descarcă și completează toate datele din Formularul de comandă. Ne poti notifica în scris la adresa comenzi@bikebro.ro, referitor la produsul pe care urmează să il returnezi.;
  • Expediază comanda de retur împreună cu Formularul de Retur, listat și inclus în colet, la adresa: str. Avram Iancu, nr. 34, Zărnești, jud. Brașov;
  • În termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea returului, vei fi notificat prin email cu privire la statusul restituirii contravalorii produsului/ produselor returnat(e), în contul specificat în Formularul de Retur.

Coletele retur expediate fără Formular de Retur inclus pot atrage după sine întârzieri la procesarea rambursărilor. 

Retururile sosite la sediul Vânzătorului trebuie să îndeplinească următoarele caracteristrici pentru a vă putea rambursa valoarea întreagă a produsului:

  • Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și să conțină eticheta originală;
  • Cutia/ ambalajul inițial (cel original) al produsului va fi protejat prin împachetarea într-un ambalaj distinct. Exemplu: folie cu bule.
  • Pe produsul sau cutia/ ambalajul acestuia nu vor fi lipite formulare de retur, AWB-uri, alte documente/ obiecte care ar putea să deterioreze starea produsului returnat;
  • Este necesar ca produsul original să fie trimis către noi printr-un curier organizat de dumneavoastră (în afară de Poșta Română - cu exceptia serviciului de curierat rapid Prioripost).

   Atenție! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plată de transport a fost efectuată de expeditor (Cumpărător). 

Notă: Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 6 retururi în ultimele 12 luni ale anului în curs.

 

6. Garanție produse

Produsele beneficiază de condiții diferite de garanție, în funcție de categorie și de producător. Pentru piesele supuse uzurii, garanția nu se acordă pentru uzura normală (saboți-plăcuțe de frână, camere, anvelope, etc.), ci doar pentru defecțiuni de fabricație. Garanția este valabilă doar împreună cu Factura fiscală care atestă achiziția. Pentru mai multe detalii. vă rugăm să ne contactati prin email sau apel telefonic.

 

7. Modalități de plată

 

Comenzile se pot achita în numerar, în sistem ramburs la livrare (maxim 10.000 lei pentru persoane fizice și maxim 5000 lei pentru persoane juridice), plata prin ordin de plată sau virament bancar, pentru persoane fizice cât și juridice, în baza unui document de plată și online cu cardul: Mastercard sau Visa. Tranzactiile se fac prin intermediul procesatorului de plăti online NETOPIA PAYMENTS.

 

8. Dreptul de proprietate intelectuală și industrială

Cumpărătorul întelege dreptul de proprietate intelectuală și nu va dezvălui unei terțe părți sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informările primite de la Vânzător.
Drepturile de proprietate intelectuală asupra întregului conținut al site-ului, incluzând fără limitare numele site-ului, logo, textele, imagini, elemente video aparțin în exclusivitate S.C Quix Box Trade S.R.L.
Folosirea acestora fără acordul scris al S.C Quix Box Trade S.R.L., se pedepsește conform legilor în vigoare.

 

9. Frauda

Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conținutul site-ului www.bikebro.ro sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează acest site, este considerată tentativă de fraudă şi va pune în mișcare cercetarea penală împotriva aceluia/ acelora care au încercat acest fapt.

 

10. Litigii

Eventualele litigii ce pot apărea între Vânzător și Cumpărător se vor soluționa pe cale amiabilă, prin înțelegere între cele două părți. În situația în care acest lucru nu este posibil, competenţa revine instanţelor de judecată.

 

11. Dispoziții finale

Orice comandă realizată pe www.bikebro.ro reprezintă acceptul de către Cumpărator al termenilor și condițiilor, fără obiecții, acestea reprezentând un contract valabil încheiat între Vânzător și Cumpărător. S.C Quix Box Trade S.R.L îşi rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum şi orice modificări asupra site-ului www.bikebro.ro, structurii acestuia sau orice alte modificări ce ar putea afecta site-ul, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă către utilizatori în acest sens. S.C Quix Box Trade S.R.L nu se face responsabil cu privire la accidente, daune sau alte prejudicii rezultate în urma posesiei, utilizării vreunuia dintre produsele pe care le-a vândut, din orice motiv, inclusiv următoarele (fără să fie limitat la acestea): uz necorespunzător, defecte de proiectare sau producție, asamblarea incorectă sau necorespunzătoare, avarii în urma transportului sau manipulării.

BikeBro te sfatuieste sa folosesti echipamentul potrivit pentru a avea grijă de voi, la fel cum avem grijă de noi. Căști, ochelari, bluze, genunchiere, cotiere, tibiere și alte articole de protecție și confort, ți le oferim pentru a maximiza experiența datului cu bicicleta.

Telefon WhatsApp
Contact rapid